Válassz ládát méret alapján!

Elérhető a webshopunkban az Apple Pay & Google Pay

ApplePay GooglePay

 

TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Panasz bejelentő

INFORMÁCIÓ A REKLAMÁCIÓS ÜGYINTÉZÉSHEZ

Sérült vagy hiányos szállítás

Annak ellenére, hogy a legnagyobb gondossággal jártunk el a termékeink csomagolása terén, előfordulhat, hogy a szakszerűtlen kezelés vagy a szállítás során sérülés vagy kár keletkezik. A zavartalan reklamációs ügyintézéséhez kérjük vegye figyelembe az alábbiakat.

REKLAMÁCIÓ FUTÁRSZOLGÁLAT ESETÉN

CSOMAG VIZSGÁLATA

A csomagoláson látható hibát/hiányosságot átvétel előtt ellenőrizni kell.

MEGJEGYZÉS

A látható hibát/sérülést a csomagoláson fel kell jegyezni ( pl:szállítólevélre) a szállítandó jármű rendszámával együtt.

Fontos: Mindenféle hiányt és sérülést a sofőrrel alá kell iratni. Ellenkező esetben az igazolás nem érvényes.

A SÉRÜLT CSOMAGOLÁS BIZONYÍTÁSA

A csomagolás hibáit, a csomagolt árut eredeti állapotában kérjük fényképezze le és tartsa meg bizonyítékként, az ügy lezárásáig.

AZ ÁRU VIZSGÁLATA

Amennyiben sérüléseket találtak a csomagoláson, az árut azonnal ellenőrizni kell.

A SÉRÜLT ÁRU BIZONYÍTÁSA

Amennyiben az áru esetében is hiányosságok merültek fel, kérjük, hogy ebben az esetben is készítsen képeket bizonyítékként.

JELENTÉS

A csomagolás és az áru sérülését, hiányosságát az átvételtől számított 48 órán belül írásban, képekkel együtt jelezni kell a Vsweb Kft. részére, emailben az info@dobozrendelo.hu címen vagy az online panaszbejelentő felületünkön

Megjegyzés: Abban az esetben, ha minden dokumentum rendelkezésre áll, akkor tudjuk csak a reklamációt felülvizsgálni.

SZÁLLÍTÁSI REKLAMÁCIÓ RAKLAPOS KISZÁLLÍTÁS ESETÉN

VIZSGÁLAT
A vevőnek az átvételkor kell a hibákat, hiányosságokat, csomagolási sérüléseket megvizsgálnia, indokolatalan késedelem nélkül.

MEGJEGYZÉS
A látható hibákat (pl. csomagolási sérülés, sérült áru stb. ) a spedíció és a sofőr nevével valamint az autó rendszámával együtt a kinyomtatott szállítólevélre fel kell jegyezni és a sofőrrel alá kell iratni. A hibákat a sofőr kézi szkennerébe is fel kell jegyezni.

BIZONYÍTÉK
A látható sérüléseket a csomagoláson vagy az árun mindenképpen fényképezze le.

JELENTÉS
A csomagolás és az áru sérülését, hiányosságát az átvételtől számított egy héten belül írásban, képekkel együtt jelezni kell A vSWEB kFT. részére, emailben az info@dobozrendelo.hu címen vagy az online panaszbejelentő felületünkön

Megjegyzés: Abban az esetben, ha minden dokumentum rendelkezésre áll, akkor tudjuk csak a reklamációt felülvizsgálni.

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Amennyiben az áru átvétele során a hiányt vagy a sérülést nem jegyzi fel, vagyis az árut kitűnő állapotban és hiánytalanul találta, a későbbi reklamációnak helye nincs. Ha a reklamációt nem jelenti be írásosan 3 munkanapon belül a VSWEB kFT. részére, a panaszát a határidő után már nem tudjuk befogadni és feldolgozni.

Panasz jellege: