INFORMÁCIÓ A REKLAMÁCIÓS ÜGYINTÉZÉSHEZ
Sérült vagy hiányos szállítás
Annak ellenére, hogy a legnagyobb gondossággal jártunk el a termékeink csomagolása terén, előfordulhat, hogy a szakszerűtlen kezelés vagy a szállítás során sérülés vagy kár keletkezik. A zavartalan reklamációs ügyintézéséhez kérjük vegye figyelembe az alábbiakat.
REKLAMÁCIÓ FUTÁRSZOLGÁLAT ESETÉN
CSOMAG VIZSGÁLATA
A csomagoláson látható hibát/hiányosságot átvétel előtt ellenőrizni kell.
MEGJEGYZÉS
A látható hibát/sérülést a csomagoláson fel kell jegyezni ( pl:szállítólevélre) a szállítandó jármű rendszámával együtt.
Fontos: Mindenféle hiányt és sérülést a sofőrrel alá kell iratni. Ellenkező esetben az igazolás nem érvényes.
A SÉRÜLT CSOMAGOLÁS BIZONYÍTÁSA
A csomagolás hibáit, a csomagolt árut eredeti állapotában kérjük fényképezze le és tartsa meg bizonyítékként, az ügy lezárásáig.
AZ ÁRU VIZSGÁLATA
Amennyiben sérüléseket találtak a csomagoláson, az árut azonnal ellenőrizni kell.
A SÉRÜLT ÁRU BIZONYÍTÁSA
Amennyiben az áru esetében is hiányosságok merültek fel, kérjük, hogy ebben az esetben is készítsen képeket bizonyítékként.
JELENTÉS
A csomagolás és az áru sérülését, hiányosságát az átvételtől számított 48 órán belül írásban, képekkel együtt jelezni kell a Vsweb Kft. részére, emailben az info@dobozrendelo.hu címen vagy az online panaszbejelentő felületünkön
Megjegyzés: Abban az esetben, ha minden dokumentum rendelkezésre áll, akkor tudjuk csak a reklamációt felülvizsgálni.
SZÁLLÍTÁSI REKLAMÁCIÓ RAKLAPOS KISZÁLLÍTÁS ESETÉN
VIZSGÁLAT
A vevőnek az átvételkor kell a hibákat, hiányosságokat, csomagolási sérüléseket megvizsgálnia, indokolatalan késedelem nélkül.
MEGJEGYZÉS
A látható hibákat (pl. csomagolási sérülés, sérült áru stb. ) a spedíció és a sofőr nevével valamint az autó rendszámával együtt a kinyomtatott szállítólevélre fel kell jegyezni és a sofőrrel alá kell iratni. A hibákat a sofőr kézi szkennerébe is fel kell jegyezni.
BIZONYÍTÉK
A látható sérüléseket a csomagoláson vagy az árun mindenképpen fényképezze le.
JELENTÉS
A csomagolás és az áru sérülését, hiányosságát az átvételtől számított egy héten belül írásban, képekkel együtt jelezni kell A vSWEB kFT. részére, emailben az info@dobozrendelo.hu címen vagy az online panaszbejelentő felületünkön
Megjegyzés: Abban az esetben, ha minden dokumentum rendelkezésre áll, akkor tudjuk csak a reklamációt felülvizsgálni.
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Amennyiben az áru átvétele során a hiányt vagy a sérülést nem jegyzi fel, vagyis az árut kitűnő állapotban és hiánytalanul találta, a későbbi reklamációnak helye nincs. Ha a reklamációt nem jelenti be írásosan 3 munkanapon belül a VSWEB kFT. részére, a panaszát a határidő után már nem tudjuk befogadni és feldolgozni.